Levi’s anunță o nouă campanie care o are în centru pe vedeta internațională Beyoncé.
În urma lansării single-ului “LEVII’S JEANS” — o piesă iubită de pe “COWBOY CARTER,” albumul aclamat de critică, care explorează și redefinește Americana — Beyoncé intră în rolul de protagonistă în “REIIMAGINE,” o campanie inspirată de istoria brandului Levi’s și gândirea vizionară a uneia dintre cele influente figuri din cultura modernă, reafirmând locul de neclintit al brandului în centrul culturii.
Inspirându-se din abordarea inovatoare a lui Beyoncé asupra artei, culturii și narațiunii, campania reimaginează aspectul și filmele clasice Levi’s.
Într-o serie de capitole, noua campanie reinterpretează câteva dintre cele mai emblematice reclame ale brandului Levi’s, aducându-le în epoca modernă prin viziunea transformativă a celebrei regizoare Melina Matsoukas.
Primul film – inspirat de „Launderette”, reclama din 1985 care a readus în atenție faimosul „I Heard It Through the Grapevine” în topurile Billboard – o are pe Beyoncé în rolul principal și celebrează moștenirea brandului Levi’s ca fiind pânza pentru expresie de sine, purtată de cei care aduc progresul și vedete deopotrivă.
„Piesa mea „LEVII’S JEANS” celebrează ceea ce eu cred că este uniforma americană supremă – ceva ce toți purtăm cu mândrie”, a spus Beyoncé. „Sunt onorată să lucrez cu Levi’s pentru a crea iconografia americană prin excelență. Denim on denim a fost adesea privit printr-o lentilă masculină, așa că această campanie de reimaginare, care celebrează perspectiva feminină iconică, este importantă pentru mine. Aștept cu nerăbdare să explorez modalități inovatoare prin care viziunile noastre să se alieze în celebrarea feminismului și onorarea puterii femeilor.”
„Brandul Levi’s a fost și va fi întotdeauna uniforma neoficială a celor care progresează în căutarea de mai bine. Credem că o parte cheie din aceasta este înlăturarea și reconstruirea continuă a codurilor culturale”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi’s la Levi Strauss & Co. „În colaborare cu Beyoncé, explorăm puterea de a reinterpreta prin intermediul acestei campanii, ajutându-ne să ne conectăm cu fanii noștri în moduri noi și susținând creșterea sectorului nostru de modă feminin ca brand definitiv de stil de viață în denim.”
Campania integrată — care va include spot TV, OOH, comunicare digitală, social media, print, activări de brand și produse exclusive — a demarat cu proiecții digitale pe piețe cheie ca San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paris, Londra și Berlin, creând buzz și oferindu-le fanilor un teasing pentru campania care va urma. Pe 30 septembrie, în întreaga lume vor fi afișate OOH-uri de impact care vor inaugura campania Levi’s cu Beyoncé.
Primul film al campaniei este adus la viață prin lentila lui Marcell Rév, un cineast câștigător de Emmy. Dincolo de universul vizual imersiv al filmului, brandul Levi’s a lucrat cu fotograful Mason Poole, care a creat o antologie de imagini de campanie, care se alătură unui canon de fotografii incredibile cu staruri în jeanși Levi’s, de la Marlon Brando la Marilyn Monroe — și acum Beyoncé.
Campania a fost concepută în parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA și produsă de la revolućion/PRETTYBIRD.
Filmul campaniei aici:
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s este epitomul stilului American clasic și degajat. Din momentul în care Levi Strauss & Co. Inventați în 1873, jeanșii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivând imaginația și loialitatea oamenilor vreme de generații. Azi, portofoliul brandului Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit inovator unic în industria textilă. Gama sa de articole din denim și accesorii este disponibilă în peste 110 țări, oferind posibilitatea celor din întreaga lume să-și exprime stilul personal. Pentru mai multe informații despre brandul Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producătoare de îmbrăcăminte și liderul global în producția de denim. Compania crează și comercializează jeanși, îmbrăcăminte casual și accesorii pentru bărbați, femei și copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Levi Strauss Signature și Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate în peste 110 țări din întreaga lume, printr-o combinație de lanțuri de magazine de sine stătătoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, și o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. în 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, intrați pe http://levistrauss.com, iar pentru noutăți despre companie și comunicate de presă, accesați http://investors.levistrauss.com.sursa
sursă foto&video: creativemarket.ro