Legendele se nasc sau sunt fabricate? Pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare Heineken® a incercat in cea mai noua campanie “Voyage” un experiment mai mult decat indraznet. Personajele sunt luate din mediul in care sunt obisnuite si “aruncate” in mijlocul necunoscutului, cu un minimum de lucruri cu ajutorul carora pot supravietui.
Imagineaza-ti doar o astfel de situatie. Esti o persoana sociabila, iti place sa iesi sa te distrezi, esti plin de incredere si bineinteles, iti place aventura. Esti selectionat pentru o aventura legendara – ceva ce nu ai mai experimentat – o aventura ce iti va testa limitele. Participantii la campania “Voyage” a renumitului brand de bere Heineken® sunt barbati din diferitele colturi ale lumii. Fiecare “aruncat” va avea un itinerariu stabilit, in functie de caracterul lui si ii vor fi testate limitele . Aventurile se vor desfasura pe patru continente. Se vor confrunta cu multe provocari: teren dur, localnici curiosi, moduri neobisnuite de transport.
Campania va fi difuzata pe o platforma larga, dar mai ales pe telefonia digitala si mobila si pe Youtube prin intermediul canalului Heineken® Dropped YouTube. Aici vizitatorii vor putea urmari experientele legendarilor aventurieri.
Destinatia finala? Acasa. Vor reusi? Vor deveni legende? Raspunsul e in fiecare dintre ei. Urmareste aventurile Heineken. Legends aren’t made, they’re Dropped.
Libertatea gândului, poeme, povești